Surfers Paradise

Under nyår åkte vi upp till Queensland och Surfers Paradise, hade en fin vecka där vi där vi firade in det nya året genom att se på fyrverkerier på stranden. Kändes väldigt märkligt att det slog över till ett nytt år och jag stod på en varm strand med endast klänning! Under veckan lyckades jag även finna en liten dold talang hos mig själv då vi spelade golf en dag, och hör och häpna - jag tyckte det var riktigt roligt! Men något som var ännu roligare och helt fantastiskt vad den dagen vi såg delfiner på stranden! DELFINER! Som den delfinfantast jag är började jag nästan gråta av lycka. Först såg vi dem hoppa någon enstaka gång kanske 20-30 meter ut från stranden, lyckligtvis hade jag med mig kameran till stranden, men tyvärr hann jag inte få kort när de hoppade, så man kan bara se fenorna i vattnet på bilderna. För sedan simmade de runt där en bra stund, och man kunde se dem i vågorna och titt som tätt kom en fena upp. En helt otrolig upplevelse verkligen!

Kommentarer
Postat av: sofia

Golf och allt karro! Du ser ut som ett riktigt pro! :D kul med delfinerna!

Svar: Det var riktigt roligt faktiskt, och jag var inte urdålig på det heller. Åh, delfinerna <3
Karolines

2013-01-25 @ 05:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0