back to school again?

Redan imorse ringde de från vikar sentralen och undrade om jag kunde jobba! Spännande! Hamnade på en förskola på andra sidan fjorden med jättevacker omgivning. Själva dagen gick väl helt ok, ovant men spännande. Trodde jag skulle bli sådär nervös man var första dagen man började skolan men eftersom jag knappt hade en timme på mig innan jag skulle åka hann jag inte bli skräckslaget, utan mer förväntansfull. I eftermiddagas ringde de igen, så imorgon skall jag jobba på SFO, vilket är samma som fritids, lite äldre kids alltså!


Oslo på andra sidan, tagen med mobilen därav kvalitén

det är tusen grader kallt

jag har fått vikarie anställning på barnehagen, tänkte att det var dags att tänka i nya banor. vet ju såklart inte när jag får jobb dock, men lär ju komma något i alla fall. dags att vända tillbaka på dygnet nu!

Rubrik av Anton Kristiansson


desire

It is impossible to live without failing at something, unless you live so cautiously that you might as well not have lived at all - in which case, you fail by default.
- J K Rowling


2011, wazzup?

Jag ramlade in i tvåtusenelva utan att riktigt hänga med i vad som hände med tvåtusentio. Men nu är detta tomma år här. Tvåtusentio var ett fullproppat år då allt hände. Det blir svårt att slå för tvåtusenelva. Men jag har en känsla att även detta året kommer bli bra det med.


nyår

RSS 2.0