Infr'Action

Yesterday I had my first editing free night in weeks! It took a while, but now it's finished! Here are my pictures from Infr'Action, Sète 2010 http://media.peterlind.nu/karoline




I stort sett menlös

Liftarens Guide till Galaxen av Douglas Adams måste vara bland det roligaste, smartaste och klockrenaste jag läst. Inatt läste jag ut första volymen av fem och jag älskar den. Har nog aldrig tidigare börjat skratta högt rakt ut mitt i natten av en bok, men när det beskrivs hur Marvin pratar länge och väl med ett polisskepp och förklarar sin syn på universum tills skeppet tar självmord. Det är för bra, osannolikt bra.

 

Ta det lugnt, så kanske vi ses på restaurangen vid slutet av universum.


life is

Life is a little bit easier if you smile



Om någon undrar

Ja, jag är tillbaka i Göteborg
Nej, jag vet inte om eller när jag åker tillbaka till Oslo
Nu söker jag jobb i både Göteborg och Oslo

now you know

en gång när det var höst i Göteborg,
det regnade löv och vi dansade i en park.

swell


1 Up

Fick ett extraliv på posten idag.


swans


det handlar inte om att ge upp, utan en paus. eller nåt.
tänkte bara säga det.

slottsparken

åker hem lite till Göteborg i morgon. får se vad som händer sen.


lite nätverk.

känner hur intressant min blogg är nu..vi har i alla fall hittat en plats i lägenheten där vi kommer åt någon grannes nätverk. i hörnet intill väggen i malins säng. så malins säng fungerar numera som datorbord. är ändå rätt mysigt. just nu saknar jag Ludde mest av allt i hela världen. mamma skrev att han ville gå in i mitt rum och strök utefter skåpet och nattduksbordet och nosande innan han hoppade upp i min säng och nosade på kudden. Sen lade han sig ner och sov där en stund..saknar min bästa vän.




inget nätverk

vi har inget bra nätverk längre. så blir inte mycket internet, just nu för sekunden funkar det okej faktiskt. har i alla fall börjar lite med Infr'Action bilderna, sorterat och lite sådär. inget jobb ännu heller, men det löser sig nog snart..hoppas jag. en väldigt kort uppdatering från mig. vi försöker uppdatera våran gemensanna blogg mer bangs.blogg.se, det är så segt att jag inte äns kan göra det till en länk..

Oslo promenad

Tog en liten fotopromenad på egen hand idag. För en vecka sedan gjorde jag samma sak men då i ett annat land på en annan plats.


i Oslo

nu befinner vi oss i Oslo och snyltar på någon grannes nätverk!.resan gick bra efter ett tårfyllt farväl av mina föräldar.. lägenheten är en tvåa och är nu full med kartonger och grejer överallt. men vi börjar så smått, väldigt smått få ordning. kommer mer sen på bangs.blogg.se


bangs

vi kommer blogga tillsammans från norge, kommer såklart ha kvar denna bloggen också men för att följa våra äventyr tillsammans så kicka in på http://bangs.blogg.se. hoppas på att vi kommer kunna snylta på nån grannes internet så fort vi kommer upp. vet inte vad som ingår i lägenheten eller något. så detta kanske blir sista gången jag skriver på ett tag..farväl sverige.



packa packa alpacka

packar. packar. packar. packar. packar. packar...hela morgonen.  note to self - börja packa tidigare nästa gång. ska det verkligen kännas så här jobbigt att flytta?

imorgon åker vi


farvältårar och skratt

åh, just haft farväl fika med våra vänner. det var lite tårar, långa kramar men även mycket skratt. kändes skönt. gråtit så mycket i veckan så det behövdes verkligen. bästa gänget, bästa avskedet, kommer sakna er!!
malin tog bilden också!



RSS 2.0