oexisterande squirrel?

Nämen se där! Försökt ladda upp den här ekorre-bilden i flera dagar nu, men den lilla ekorren har bara inte velat visa sig förens nu då jag insåg vad som var fel. Bra man hänger med. Ah men så här är den. Och en till. Bara tre ensamma nätter kvar nu, för övrigt sådär.


London

eh...vad i hela friden hände där? Först var det en halv evighet kvar, sedan kom jag äntligen iväg till London. Och nu en sekund senare är jag hemma igen. Hade några fina dagar i alla fall. Strosade runt i Nottin Hill, Covent Garden, Camden och Vauxhall(där Matt och Simone jobbar) där fann jag en farm med hästar och höns mitt i London. Käkade indiskt i Brick Lane och shoppade på Oxford Street. Och fick träffa finaste Simone igen som hängt i London sedan i våras! Och varit med Matt, såklart. Ville inte åka hem, och vill nu bara mest tillbaka. Men Hamlet kallar.
Med sonlig vördnad bjuder jag farväl.



Mist


London calling

Jisses, denna halva evigheten är äntligen över och om bara några timmar får jag krama om min finaste. Jag har precis skickat in min första hemtenta, vilken antingen gått helt okej eller icke godkänt..Och förra helgen när jag jobbade på bokmässan såg jag säkert jättemånga kända utan att känna igen dem!

men nu är jag fortfarande i chock, helt plötsligt somnade min farfar in under helgen.
det går liksom inte att smälta eller att förstå.

 


RSS 2.0