Palm Beach

Ett besök till norra stränderna är inte helt fel. Tog en "liten" tur till Palm Beach häromhelgen tillsammans med Dan och Debbie (en nyfunnen vän från Canada.) Tog oss två timmar istället för en att ta oss dit med all lördagstrafik. Helt förfärligt. Blev en fin stranddag i vilket fall med lagom vågor. Inte så stor att så man flyger och kastas runt under vattnet..eller så är det jag som snappat upp den Australienska simtekniken - dyyyyyyyyk under de stora vågorna! = mindre risk att dö. Har varit lite dålig på att uppdatera på sistone, ska försöka berätta lite mer vad som händer om någon är intresserad? I annat fall för mig själv.
 
I bakgrunden på det två första bilderna nedan syns Bilgola Beach och Newport Beach i bakgrunden, sedan kommer fina Palm Beach där "Home and away" spelades/spelas in om nu någon följt den serien?
/Glad Karoline

Kommentarer
Postat av: Simone

Jaag är intresserad!

Svar: Då får jag uppdatera lite med vad som hänt på senaste då! Föresten saknar jag din blogg också!
Karolines

2013-02-20 @ 13:15:22
Postat av: Hanna

Självklart vill vi veta vad ni har för er :)

KJ och Amanda är i Chicago nu, ska sen vidare till Sydamerika. De har en resblogg, http://karljohanochamanda.blogspot.se


KRAM kära syster!

Svar: Vad roligt att de bloggar på sin resa! KRAMAR
Karolines

2013-02-21 @ 18:54:04
URL: http://havskristall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0