London

eh...vad i hela friden hände där? Först var det en halv evighet kvar, sedan kom jag äntligen iväg till London. Och nu en sekund senare är jag hemma igen. Hade några fina dagar i alla fall. Strosade runt i Nottin Hill, Covent Garden, Camden och Vauxhall(där Matt och Simone jobbar) där fann jag en farm med hästar och höns mitt i London. Käkade indiskt i Brick Lane och shoppade på Oxford Street. Och fick träffa finaste Simone igen som hängt i London sedan i våras! Och varit med Matt, såklart. Ville inte åka hem, och vill nu bara mest tillbaka. Men Hamlet kallar.
Med sonlig vördnad bjuder jag farväl.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Men han kommer ju hit snart! :)

2011-10-13 @ 21:34:26
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0