Ny lägenhet och lite annat

Vi bor i världens finaste lägenhet! Det blev inte den lilla inrökta tillsammans med spanjorerna (som visserligen var jättetrevliga) utan en stor tvåvåningslägenhet tillsammans med ett par varav hon är aussie och han scotte, samt yttterligare en till scotte. Och jag och Matt har ett jättefint rum med dubbelsäng med härlig utsikt.

I måndags tog vi oss en kort eftermiddagspromenad i the Royal Botanic Garden, en ekorre sprang även fram och ställde sig precis framför mig, var lite rädd att den skulle hoppa på mig! Så jag fotade den istället..

Igår tog jag mig även en tripp till biblioteket här i Leith som ligger runt hörnet, klockrent. Skaffade mig ett bibliotekskort och lånade två böcker. Så nu består min bibliotekskortsamling av Göteborg, Oslo och Edinburgh! Har även en hög med bilder nu att fixa, kommer nog ut på facebook i dagarna, från vackra Arthurs seat blandat annat.

Newhaven lighthouse

Kommentarer
Postat av: malin

jättefin bild!

2011-05-05 @ 17:08:09
Postat av: katta

living the dream!

2011-05-05 @ 21:16:53
Postat av: Dan

Hej Karro, skulle man kunna få den bilden som skrivbordsbakgrund? Smälter ju när jag ser den. Så underbart vacker konst för ögat.

2011-05-05 @ 22:38:39
URL: http://paulsson.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0