back to school again?

Redan imorse ringde de från vikar sentralen och undrade om jag kunde jobba! Spännande! Hamnade på en förskola på andra sidan fjorden med jättevacker omgivning. Själva dagen gick väl helt ok, ovant men spännande. Trodde jag skulle bli sådär nervös man var första dagen man började skolan men eftersom jag knappt hade en timme på mig innan jag skulle åka hann jag inte bli skräckslaget, utan mer förväntansfull. I eftermiddagas ringde de igen, så imorgon skall jag jobba på SFO, vilket är samma som fritids, lite äldre kids alltså!


Oslo på andra sidan, tagen med mobilen därav kvalitén

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till med alla barnen! :)

2011-01-28 @ 11:22:17
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0