Fina Edinburgh

Jag befinner mig i en av världens vackraste städer! Jobbet är inte helt klart än dock, men har ansökt om ett National Insurance number (Brittiskt personnummer, typ) vilket jag var tvungen att komma in på en intervju för! Visste inte alls vad som väntade mig, men det var såklart inte farligt alls. Intervjuaren var jättetrevlig och skämtade (även fast jag inte fattade att det var ett skämt..) och fyllde i alla papper åt mig. De ville i princip bara se mitt pass. Annars är det väl inte så extremt mycket som händer, Matt jobbar och jag fixar det jag lilla jag beöver fixa, så möts vi upp för lunch i Claremont Park. Förövrigt gick jag från city center igår och fann the Water of Leith path, vilket visade sig vara en underbar promenad vid en bäck. Kändes som jag var mitt i skogen, när jag befann mig mitt i staden.


Kommentarer
Postat av: katta

Men hjälp! Du har ju sommar! MYSIGT!

2011-04-20 @ 17:17:19
Postat av: Hanna

Såg bilderna på FB, var fint det verkar vara! Erik och jag måste absolut ta oss dit någon gång :)

2011-04-21 @ 13:30:23
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0