leva på räkor?

cyklade vilse till biblioteket idag. eller visste inte riktigt var jag var, hamnade i för mig ett helt nytt område. visste inte att det existerade. har ju bara bott här i hela mitt liv?

hoppade av kursen idag också. sa som det var men att jag vill gå den i framtiden. studievägledaren tyckte det lät bra. vet dock fortfarande inte vad jag ska göra med mitt liv i höst. men lutar mot norge just nu. finns inte så mycket kvar för mig här i alla fall. det som håller mig kvar är min familj och viljan att ta körkort. kommer inte ha så mycket att göra i höst förutom övningsköra. min vänner är på annat håll i alla fall. men kommer bli sjukt jobbigt att flytta hemmifrån och lämna allt. och att inte ha en gosig katt som sover hos mig på natten. hörde även att det är sjukt billigt med räkor i oslo, 15 kronor kilot! så då kan vi leva på det. undra om fisk också är billigt? lax är ju även det väldigt gott.


Kommentarer
Postat av: malin

karro jag tycker med det är jobbigt att lämna min famlij och snuffa på smulan och amanda och malin, jag har gråtit över det några gånger. Men vi klarar detta tillsammans och kan trösta varandra! (om du åker med då)

2010-09-07 @ 00:10:36
URL: http://nilamfoto.blogspot.com
Postat av: Hanna

haha, cyklade du vilse? Var?



Om du åker så har ni iaf varandra. Men såklart kommer jag att sakna dig tokmycket! Inte för att vi ses jätteofta ändå, men möjligheten att ses finns ju alltid.



Underbar bild på Ludde!

2010-09-07 @ 16:58:34
URL: http://havskristall.blogg.se/
Postat av: jagaj

Du kommer alltid klara dig på något sätt =)

2010-09-07 @ 20:31:31
URL: http://jacobjeppsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0