Bätter att ångra något man gjort

än något man inte gjorde?

har helt ärligt suttit och haft ångest hela förmiddagen. vägt för och nackdelar, funderat på vad det är jag egentligen vill göra med mitt liv, vad jag ska göra, och vad jag borde göra. vilka inte alltid är samma grej. har kommit fram till att antingen blir norge jättebra eller tvärtom, och om så är fallet är det väl lättare att flytta hem igen än att ångra att jag inte åkte..?

det är ett äventyr, och jag gillar ju äventyr. bli sambos med mina två bästa vänner och flytta in i et gult hus tillsammans i en helt ny stad. nu ska vi iväg och handla mat och saker till lägenheten.


Kommentarer
Postat av: malin

känner exakt samma karro, ena dagen vill jag, andra dagen vill jag inte

2010-09-29 @ 12:27:57
Postat av: Hanna

Det är klart att det är lite skrämmande att flytta så, inget konstigt att tvivlet finns där. Ni känner ju inte staden och vet inte alls hur det kommer bli. Självklart är det nervöst och oroligt, blandat med en skvätt ångest. Jag tror det blir bra när ni väl är på plats, och ja, jag tror du skulle ångra dig om du inte tog chansen. Ett äventyr är till för att upplevas! Eller hur?



Men ja, jag kommer sakna dig!

2010-09-29 @ 15:32:46
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0