lite nätverk.

känner hur intressant min blogg är nu..vi har i alla fall hittat en plats i lägenheten där vi kommer åt någon grannes nätverk. i hörnet intill väggen i malins säng. så malins säng fungerar numera som datorbord. är ändå rätt mysigt. just nu saknar jag Ludde mest av allt i hela världen. mamma skrev att han ville gå in i mitt rum och strök utefter skåpet och nattduksbordet och nosande innan han hoppade upp i min säng och nosade på kudden. Sen lade han sig ner och sov där en stund..saknar min bästa vän.




Kommentarer
Postat av: malin

<3

2010-10-09 @ 21:52:38
Postat av: Renée

Jag kanske inte skulle ha påmint dig...

Kramar fråm lilla mamsen <3 <3 <3

2010-10-10 @ 00:09:52
Postat av: Dan

Internet i Norge:

http://www.tele2.no/mobilt-bredbaand.html

http://www.telenor.no/privat/mobiltbredband/?ICID=p-090610-forside-linklist-3-mbb

2010-10-10 @ 02:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0