Harry Potter and the Deathly Hallows pt. 1

Wow..vet inte riktigt vad jag ska säga..så jag gör min "mina tankar om film"-boks frågor. och det är inte så mycket plats att skriva i boken, så kort och konkret.

Handling: Början på slutet. Harry, Ron och Hermione börjar jakten på de återstående horrokruxerna..
Bäst: Att de behållit såpass många viktiga delar och inte utelämnat.
Sämst: Lite för mycket CGI i vissa scener.
Replik jag minns: But that is a lie, Dolores, I must not tell lies. Stupefy!
Biroll jag minns: Rhys Ifans som Xenophilius Lovegood, som verkligen inte var som jag tänkte mig Lunas pappa.
Övrigt: Filmen var väldigt, väldigt mörk. Och jag satt med tårar i ögonen stort sett hela filmen.
Efter den här filmen vill jag se: Harry Potter and the Deathly Hallows pt. 2, såklart.
Betyg: 5/5


Kommentarer
Postat av: katta

AWESOMMMEEE!!!!!

2010-11-19 @ 13:37:53
Postat av: Hanna

Åh! Vill se NU!!

2010-11-19 @ 16:06:31
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0