Göteborg är vackert, men inte mycket mer

och det ger mig ingen lycka mer.

Allt är färdigpackat. Får absolut inte plats med något mer i väskan! Överfull verkligen. Om 12 timmar är jag i Oslo! Om sex timmar ska jag upp, och klockan 10:00 går bussen. Galet. Det känns bra att få återse Hansteensgate igen, men mest Malin och Sofia! Dock känns det fortfarande jättejobbigt att jag inte hört från något jobb jag sökt, utöver ett som skrev att jag inte var aktuell för stillingen. Har hittat ett jag verkligen, verkligen är intresserad av, som bakerimedarbetare på Meny.

Dax att försöka sova några timmar!

Rubrik av Anton Kristiansson

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till <3

2010-11-23 @ 10:01:26
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0