Back in Oslo!

Jag trivs och alls känns bra! Det enda nu är ett jobb.. Inatt vaknade jag av att Sofia plötsligt tog tag i mig och skakade mig. Undrade vad i hela friden som händer och hon förklarar så logiskt att hon skulle ge igen på Malin som skvätt vatten på henne i lucka 16! I julkalendern. För det var så mycket vatten... eh.. mer vad som händer här får ni checka in bangs.blogg.se som är våran gemensamma. Och nu har jag norskt nummer också, lägg en kommentar med din mail om du vill ha det!


Kommentarer
Postat av: Renée

Hej. Såklart jag vill ha ditt mobilnummer! Hoppas allt é bra. Har ni mycket snö? Här är det snötäckt iaf och väääldigt kallt!

Kram från "lilla mamsen"

2010-11-24 @ 14:28:44
Postat av: Hanna

Skicka till mig!

2010-11-26 @ 09:43:37
URL: http://havskristall.blogg.se/
Postat av: Daniela

Jag vill ha nummer :D

[email protected]

2010-12-12 @ 16:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0