things i want

hittade en fin liten webshop igår, Runns.se, och där hittade jag lite ännu finare saker jag inte skulle tacka nej till. ska nog beställa lite därifrån tillsammans med malin som också hittade massa fint.

 

100 spänn för en jättefin klocka.

 

Narutos purse! hade en period jag kollade mycket på Naruto, dock inte längre. men kanske skulle ta tag i det igen då och köpa denna söta för 45 spänn! känns faktiskt värt.

 

dock var det detta fina fickuret jag fastnade mest för, gillar det verkligen jättemycket! 70 spänn känns helt okej

 

allt som allt blir alltså 215 kronor, känns det värt eller? är väl lite osäker på klockan, men fickuret vill jag verkligen ha! föresten, om du klickar på bilden kommer du till respektives produkts sida.


Kommentarer
Postat av: malin

det är så svårt att bestämma sig!!

2010-05-08 @ 23:09:00
URL: http://nilamfoto.blogspot.com
Postat av: sofia

Åh jättefina saker alltihop! Jag kanske också vill beställa med er om jag hittar nått speciellt, jag ska kika :)

2010-05-09 @ 00:33:26
URL: http://frisellco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0