framtiden - del ett

studenten närmar sig, frihet närmar sig och ett liv utan begränsningar börjar!

just nu kan jag inte tänka på något annat än framtiden. jag föreställer mig studenten, champagnefrukosten, när vi springer ut, åker flak, badar i poseidon, min mottagning, studentfesten och allt! och därefter börjar en härlig sommar. med en början i Alanya fem dagar efter studenten. där ska vi festa loss hela nätterna och sova på stranden på dagen och upptäcka Turkiet. vi ska bada och bara fira att våra liv börjat på riktigt.

Sedan kommer alla möjligt äventyr, såsom Smögen, Borås djurpark, och en tripp någonstans med mina systrar. och självklart härliga sommarkvällar på klippor med grillning och kvällsbad. förhoppningsvis kommer jag iväg till USA en stund också, för att träffa min bardomsvän som bor där, se hur dom har det och allt. Uppleva Los Angeles, se Hollywoodskylten och åka på såndär rundtur på Universal studios! Hoppas verkligen det blir av!

Sedan ska vi planera inför norge, oslo. dit det är tänkt att jag, malin och sofia flyttar till hösten. vi ska bo i en mysig lägenhet nära en park och jobba hela tiden. på kvällarna ska vi dricka te och mysa framför sex and the city. vi ska under veckan bygga berg med disk som ingen orkar ta tag i, men i slutet av veckan hjälpas åt med allt. jag kanske har ett jobb på ett lager och packar upp lådor hela dagarna eller kanske på ett cafe och serverar bullar. i början kommer allt vara förvirrande, med pappersarbete och bankpapper och allt, och jag och malin kommer inte förstå språket. jag kommer säga kosligt till allt - för det är den enda norskan jag kan. det betyder mysigt. för i norge ska vi ha det kosligt.

to be continued

Kommentarer
Postat av: malin

ååååååååååh låter helt underbart

2010-06-03 @ 19:57:06
URL: http://nilamfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0