Livet är fint

Sitter här mitt i natten i en obekväm position, men vad gör man inte för lite internet? Har nu varit återkommen i Oslo i lite mer än en vecka och jag trivs! Det känns skönt att vara självständig och att leva med mina vänner, kunna springa ut och köpa bröd på fem minuter och ha hela staden utanför dörren. Jag har dock inget jobb än, och det känns helt värdelöst. Men ska ta nya tag med det redan imorgon! Är så sjukt sugen på att jobba verkligen!

Vi har ju en gemensam blogg också, bang.blogg.se där vi lägger ut galet mycket bilder från vårat gemensamma liv i Oslo, vore mycket trevligt om ni kickade in där också och lämnade ett litet avtryck. Då är väl frågan vad jag ska göra med denna blogg? Jag vet inte själv än. Men jag kommer inte lägga ner den, jag har ju ett eget liv också. Lär komma egna bilder och kanske lite mer personligt då och då.


Kommentarer
Postat av: Renée

Du é jättesöt i den fina mössan. Roligt att du trivs o mår gott. Det är dig väl förunnat. Klart du ska ha kvar din blogg! Kul o få ta del av dina egna tankar o upplevelser. Ha det så gott så ses vi åtminstone till, hoppas jag...

Massa kramar från "lilla mamsen"

2010-12-01 @ 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0