Mål

De fem senaste dagarna har jag kört bil varje dag. yepp, du läste rätt. Karoline har kommit igång med övningskörningen! Äntligen verkligen. Körlektionen idag kände jag gick riktigt bra. Och mitt mål nu är att ta körkort tills jag fyller 20! Är det ett rimligt mål? Inte vet jag men det är målet. Så då har jag alltså över ett halvår på mig med intensivkörning.

Idag kändes vädret riktigt ironiskt. vaknade. det spöregnade. var tvungen att gå upp för att cykla iväg. däremellan blev det uppehåll. jag går ut och det börjar regna. när jag kommit fram till busshållsplatsen slutar det regna lagom tills bussen kommer. och det är uppehåll hela dagen fram tills jag har två hållplatser kvar hem. jag låser upp cykeln och då brakar det ner. roooooligt! ännu mer ironiskt slutade det regna 300 meter hemifrån. älskar vädret.


Kommentarer
Postat av: malin

Hejjar på dig!

2010-08-24 @ 22:03:08
URL: http://nilamfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0