Fina Edinburgh

Jag befinner mig i en av världens vackraste städer! Jobbet är inte helt klart än dock, men har ansökt om ett National Insurance number (Brittiskt personnummer, typ) vilket jag var tvungen att komma in på en intervju för! Visste inte alls vad som väntade mig, men det var såklart inte farligt alls. Intervjuaren var jättetrevlig och skämtade (även fast jag inte fattade att det var ett skämt..) och fyllde i alla papper åt mig. De ville i princip bara se mitt pass. Annars är det väl inte så extremt mycket som händer, Matt jobbar och jag fixar det jag lilla jag beöver fixa, så möts vi upp för lunch i Claremont Park. Förövrigt gick jag från city center igår och fann the Water of Leith path, vilket visade sig vara en underbar promenad vid en bäck. Kändes som jag var mitt i skogen, när jag befann mig mitt i staden.


kom tillbaka


happy

Blir ledsen om någon förstör mitt humör idag, för idag känner jag mig lycklig och jag har faktiskt inte gråtit hela dagen, även fast det fortfarande gör ont. Det är vår nu och jag och pappa var ute och fiskade, jag hade en öring på kroken men den smet iväg precis framför mig! Fast den såg ändå för liten ut, så tur för den. Har faktiskt ett jobb på gång också, i Edinburgh, känns värt.

fick en fin tårta när jag fyllde tjugo.

RSS 2.0