god natt

Jag väntar på en mängd saker jag skulle kunna skriva om. Men det händer inte jättemycket just nu. Jag har beställt två saker online också som jag skulle kunna skriva om, men det vill jag inte göra förrens de kommit. Jag har inte heller orkat ta tag i att sortera/redigera usa bilder att lägga upp..och det som händer runt omkring min är väl inte jättespännande. jag umgås med mina vänner och gör mysiga saker. upptäckte att jag blev lite hamburgerfreak i usa tydligen. blev sjukt sugen på hamburgare häromdagen, och det blev även hamburgare! Med Malin och Jacob! Det var sjukt gott. Sedan spenderade vi kvällen på Liseberg, tittade lite på Marit Bergman, strosade runt, spelade lite, gick Evert Taubes värld och åt mjukglass. Simone var också med! Viktigt att nämna, faktiskt.

men jaoo, det sägs att det ska regna imorgon torsdag, så blir nog lite tv-spelslirande hos Jenny. och jag har lovat att inte sova för länge för vi ska träffas typ kl 13 senast..så bäst jag somnar nu.


Kommentarer
Postat av: malin

söt du är "jag har lovat att inte sova för länge" :D

2010-08-05 @ 12:18:52
URL: http://nilamfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0