;PpPppp......

söndagskväll och en blandning mellan Elliott Smith och Erik Hassle spelas i högtalarna, och helt plötsligt är hela min facebook sida full med ;PpPpPpPppp - grupper. Vad är detta för nytt fenomen jag inte verkar förstå? Visst jag har sett några mindre roliga citat i dessa gruppnamn, men varför i hela friden är det med så många P:n? Vad är grejen?



klicka på bilden för att komma till en väldigt bra spotifyplaylist!
bild från när jag, sofia och malin träffade Erik i sthlm. för att Malin hade vunnit en tävling.
hon är bäst.

Kommentarer
Postat av: malin

ååh erik <3

2010-04-19 @ 00:26:13
URL: http://nilamfoto.blogspot.com
Postat av: Oliver

Dom där :PPpppPpp-grejerna är ju en plåga. Döda dem.

2010-05-11 @ 10:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0