spontanitet

Blev en spontanövernattning hos Malin igår med Sofia, mysigt. Vi pluggade också. faktiskt. så nu är mitt fotoprojekt klart. Vi cyklade även ner och tog en blåsig picknick vid havet och skrattade. kvällen avslutades med sex and the city. såklart.

och idag på väg hem började det självklart regna precis när jag skulle av. inte jättekul att gå i ösregn tänkte jag. köpa paraply tänkte jag. vilket tog kanske två minuter. självklart hade det slutat regna när jag kom ut igen! Hej ironi tänkte jag.

men jag behövde i alla fall ett paraply, och halvägs hem började det regna lite igen så det kom till användning och jag har ett fint paraply, som inte har gått sönder än.


Kommentarer
Postat av: malin

:D::D:D:D:D:D:D

2010-05-25 @ 20:54:52
URL: http://nilamfoto.blogspot.com
Postat av: Mici i USA

Jag ansökte att bli au pair genom Cultural Care, det är superenkelt att börja! Sen är det i och för sig en massa pappersifyllande, men när det är klart är man på väg!



Kolla gärna in min kategori "Tips till blivande au pairer" så får du mer svar där!

2010-05-26 @ 00:14:38
URL: http://micinic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0