produktivitet

jag lyckades faktiskt vara lite produktiv i helgen. kunde ha gjort mer, men jag lyckades slutföra lite grejer i alla fall. eftersom helgen gick ut på att plugga har inte så mycket annat hänt. har sagt nej tre gånger till att träffa mina vänner vilket har varit lite tråkigt. känner att jag varit så tråkig i helgen, och det värsta är att det kommer bli desamma i veckan. fick även en tanke om att göra något "veckans tips" typ veckans film-/musiktips eller liknande. hiss eller diss? flipp eller flopp? toppen eller botten? låter det bra eller dåligt helt enkelt?

i min iver att överstrycka filmhistoria lyckades jag även trycka för hårt så min fina rosa överstrykningspenna gick sönder. det va lite sorligt, på riktigt, faktiskt.

rip

Kommentarer
Postat av: malin

MEN SNYGG BILD!

2010-05-16 @ 22:54:48
URL: http://nilamfoto.blogspot.com
Postat av: Hanna

Men en tråkhelg är inte så farligt... tänk på ALLT du kan göra om några veckor :) Det är värt allt slit, jag lovar.



Puss!

2010-05-17 @ 10:21:23
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0