En sak i livet skall alltid bestå - NTI

juste, jag har tagit studenten. det var lite spännande.

har i alla fall nästan återhämtat mig nu. två dygn efter och jag är fortfarande halvdöd. studenten var helt obeskrivlig och det hela känns som en dröm. saknar ord, faktiskt. kommer faktiskt sakna NTI, alla underbara lärare och allt. men nu har jag en awesome sommar framför mig, Alanya på onsdag och USA i juli!

lyssnar just nu på låten våra lärare spelade in till oss, helt klockren

Fetaste skolan i Göteborg
Gå ut i livet, känn ingen sorg
Tre långa år känns som en stund
Friheten väntar, men tänk en sekund!
Vänner försvinner, veckor kan gå
men en sak i livet skall alltid bestå
NTI!

haha älskar den! på skivan vi fick med låten fanns även lite andra grejer, så som bilder från ettan. jag minns första skoldagen i ettan, kanske inte som om det vore igår, men jag minns den väldigt tydligt. jag var skitskraj. jag hamnade i fel klass. jag stod inte med på klasslistan och allt va helt snurrigt. och nu är det tre år senare, jag har utvecklat enormt och fått vänner för livet. 





Andrea, Simone, Jenny, Malin, Sofia, jag

Kommentarer
Postat av: jagaj

GILLA GILLA GILLA GILLA :d:d:d

2010-06-06 @ 22:52:47
URL: http://jacobjeppsson.se
Postat av: Andrea

Underbart! :) det var fint skrivet!

2010-06-18 @ 17:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0