Worst-Case scenario

Ibland råkar man se en filmer eller tv-serier som bara är pinsamma att se, ännu jobbigare är det om det faktiskt är med någon skådespelare eller programledare som man gillar. Jag såg just en sådan serie Worst-Case scenario med Bear Grylls. Bear gjorde tidigare Extrem överlevnad då han släpptes av mitt ute i ingenstans och skulle ta sig tillbaka till civilisationen. Visst var vissa scener här fejk osv. men han åt ändå feta insekter och sov inuti en kamel, så lite creed för det. Denna nya serie handlar om hur man ska göra om man handlar i en svår situation. Just nu ska han rädda en kvinna som svimmat i en bil med en elledning hängandes över. Allt är sådär amerikansk dramatiskt och fejka, och Bear Grylls är britt! Jo visst, det är jättebra att veta att man kan använda nackstödet i bilen för att krossa rutan om bilen sjunker. Jag gillar Bear Grylls men vet inte var jag ska ta vägen när jag ser på detta! Läge att zappa nu känner jag.

Se trailen så kanske ni förstår vad jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0