Göteborg är fint

finfin dag idag. träffade Mickan igen eftersom de åker hem till Usa. blev en liten återträff med några vänner från mellan/högstadiet, trevligt värre! Såg mitt gamla hus och filmen från när vi slutade 3an, alltså lågstadiet. jag läste en dikt som gick något i stil med Sommar, sol, fisk och bad - det är sommar tycker jag. vilken liten poet man var!

Sedan blev det farvälfarväl och jag mötte upp Malin, Sofia och Jenny i stan. Götebogs kulturkalas nu, det är fint. Kollade lite på Jozé González, hörde lite stå up, missa dock Soran Ismail, gick vidare och kollade på Timo, han verkade lite småfull men det var roligt. promenixade vidare till centralen och åkte hem. såndär mysig kväll i en vacker stad med fina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0