dagisfröken för en dag

I går när jag var påväg till Sofia gick jag förbi en park där det lekte massa barn. jag tänkte kanske skulle man jobba med barn ändå? jag släppte tanken ganska snabbt och gick vidare. några timmar senare ringer en annan vän till mig som jobbar på en förskola och undrar om jag kan vara vikarie för en dag. jag tackade ja. så idag har jag jobbar på en förskola under dagen, bussen gick redan kl 6 imorse men det har varit roligt! skulle lätt kunna vara vikarie fler gånger. men nej. inte jobba som det.

nu bär det av till Sofia för en minisemester!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, vill du inte gå i mammas fotspår? ;)

2010-08-19 @ 19:59:27
URL: http://havskristall.blogg.se/
Postat av: Emma :)

Haha drack mountain dew förra året eftersom de importerar den till ica kvantum vid munkebäck :D Det är inte min direkta favorit dock xD

2010-08-20 @ 20:00:27
URL: http://storapudeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0