#1

brukar inte vara så mycket för listor, men när man inte har något bättre för mig så..
snodd av Katta

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står det där?
"Bred osten på tunnbrödsskivorna" - Kvällsfika

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
luft..men om jag böjer den når jag min säng!

Vad var det senaste du såg på tv?
första delen i luftslottet som sprängdes

Utan att se efter, gissa vad klockan är
00:11 (00:13, nära där)

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
musik och tvn

När vad du senaste utomhus och vad gjorde du då?
satt ute på altanen och fikade med familjen i eftermiddags

Vad tittade du på, innan du började svara på det här?
läste Kattas svar på denna listan

Vad har du på dig?
nattkläder

Drömde du något i natt?
jupp, om gamla teatergruppen? vi skulle visa upp en pjäs vi inte repeterat på jättelänge på en buss - Lila express, den stod på nisse terminalen och där kom allas föräldrar och som skulle titta. men när vi skulle börja kunde ingen manuset.

När skrattade du senaste?
läste väl nån blogg eller nåt för en stund sedan

Vad finns det på väggarna i rummet där du är nu?
jao, lite hyllor och lite bilder

Har du sett något konstigt på sistone?
njea

Vilken film vad den senaste du såg?
Elephant av Gus van Sant

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
dessa Manolo Blahniks, sedan skulle jag dra till nya zeeland och kanske ta en sväng förbi Asien dit jag skulle bjuda med tjejerna! Resor och skor alltså

Berätta något om dig själv som folk inte känner till..
jag kommer inte på något just nu, så antingen är jag som en öppen bok eller allmänt tråkigt.

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
minska USA's makt

Tycker du om att dansa?
jao beror väl på

Föreställ dig att ditt förstfödda barn är en flicka. Vad får hon heta?
alltså, hade en tid då jag föreställde mig sånt men det va längesen och insåg då att det får komma när det kommer, vad hon/han ser ut och känns som.

Om ditt första barn var en pojke, vad skulle han få heta?
Som ovan.

Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
behöver inte överväga, drar om ett halvår, max

Kommentarer
Postat av: malin

hahaahaha sköönast! speciellt

"Bred osten på tunnbrödsskivorna" - Kvällsfika

2010-04-18 @ 00:41:21
URL: http://nilamfoto.blogspot.com
Postat av: Andrea

minska USAs makt var bra :)

2010-04-18 @ 12:32:02
Postat av: Karoline

haha ja kvällsfikaboken låg ju närmast, och USA kan behöva lite perspektiv.. jag gillar ju då främst multimiljonär svaret

2010-04-18 @ 14:33:17
URL: http://karolines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0