enchiladas osv

Har just lagat middag, och både innan och nu efter har ju suttit och sökt upp olika recept på diverse receptsiter, älskar sånt. Sparar alla möjliga recept som i princip aldrig blir gjorda..men någon gång kanske jag verkligen känner för att göra "mögelkakor" eller "Apelsin och jordgubbsrulle" Idag lagade jag Enchiladas till mig och mamma, köttfärsfyllda tortillas med andra ord. Mumsigt blev det.

Känner att det har varit en produktiv dag idag, känns härligt! När man känner att man gjort något vettigt istället för att bara sitta hemma eller vara i skolan utan något att göra. Fear not, jag har inte skolkat, jag har bara inga lektioner på tisdagar, så är ledig då. Verkligen jätteskönt att ha en extra ledig dag i veckan då man gör saker man inte annars har tid eller ork till. I vilket fall cyklade jag iväg och simmade. Va skönt att simma igen, skjutit upp det alldeles för länge verkligen, men nu är jag på gång och det är toppen!

solen skiner och jag lyssnar på dancing with myself och känner mig härligt glad! 




klicka för receptet jag utgick från

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi, cyklade iväg och simmade? Du cyklade ända hem till mig då alltså? ;)

2010-04-13 @ 22:03:26
URL: http://havskristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0