awesomeness

Påsklovet var awesome. Det började redan på torsdagseftermiddagen då tjejerna fixat en överraskning för mig. Men dom va inte riktigt klara så Jenny fick gå runt med mig i stan ett tag innan..sedan att vi på en bänk i en kvart. Tillslut kunde vi åka hem till Sofia där de hade dukat fram middag bestående av stekta räkor, pasta och en grekisk sallad. Jag smakade även på oliver, och dom va faktiskt helt okej. De hade även bakat en tårta som var jättegod och jag fick finafina presenter! Vi gjorde sedan i ordning oss för att dra till Sticky. Men när vi gick hade det börjat regna och jag fick ont i magen..dock stod vi i kön i kanske en timme eller så, sedan var alla genomblöta så vi gav upp. Partyhumöret som tidigare varit på topp försvann i samband med regnet. Dagen slutade med att jag och Sofia åkte hem till Malin och sov där. Dagen därpå spelade vi super mario och det var awesome.


finfina presenter!

haha man vet verkligen att sina vänner känner en när man får sådana här awesome grejer, "mina egna tankar om film" handkräm, ögonskugga i bruna nyanser, precis vad jag velat ha jättelänge, tablettaskar med mig själv på och ett vårigt nagellack! Klicka på bilden för fler bilder!

Onsdagen var även den en helt awesome dag. Jag och tjejerna strosade på stan hela dagen. Solen sken och det var vår! Jag inhandlade en jättefin scarf. Sedan åt vi lunch på ett ställe vid Saluhallen, wraps och sallad stod på menyn. Vi satt ute i vårsolen med filtar och mumsade i oss. Senare åkte vi hem till Simone och åt middag bestående av makaroner och köttbullar! Kan det bli mer svenskt? Dagen slutade med att Sofia följde med mig hem och vi kollade på Sex and the City the movie. Hade inte sett den sedan den gick på bio, och den var mycket bättre denna gången, fabulous!


mitt bästa köp på länge! Älskar den!

haha man vet verkligen att sina vänner känner en när man får sådana här awesome grejer, "mina egna tankar om film" handkräm, ögonskugga i bruna nyanser, precis vad jag velat ha jättelänge, tablettaskar med mig själv på och ett vårigt nagellack! Klicka på bilden för fler bilder!


Onsdagen var även den en helt awesome dag. Jag och tjejerna strosade på stan hela dagen. Solen sken och det var vår! Jag inhandlade en jättefin scarf. Sedan åt vi lunch på ett ställe vid Saluhallen, wraps och sallad stod på menyn. Vi satt ute i vårsolen med filtar och mumsade i oss. Senare åkte vi hem till Simone och åt middag bestående av makaroner och köttbullar! Kan det bli mer svenskt? Dagen slutade med att Sofia följde med mig hem och vi kollade på Sex and the City the movie. Hade inte sett den sedan den gick på bio, och den var mycket bättre denna gången, fabulous!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår att du älskar den, den ser hur fin ut som helst :) Och den bilden på dig är underbar!



Och ja, jag lär köpa filmen. Och ja, du lär få låna den.

2010-04-13 @ 22:06:06
URL: http://havskristall.blogg.se/
Postat av: Andrea

Fin bild på dig! :) det var jättemysigt att äta middag hos Sofia! Sticky tar vi en annan dag :)

2010-04-13 @ 23:05:01
Postat av: sofia

sv: nej den är gammal som gatan ^^

2010-04-13 @ 23:56:45
URL: http://frisellco.blogg.se/
Postat av: malin

sjalen är så himla fin! söt bild med :)

2010-04-14 @ 21:28:49
URL: http://nilamfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0